Artiklar och reportage

Här skriver ni förslag till CM om häftiga bilar, träffar eller andra udda eler nyttiga reportage som kan vara intressant att få in i tidningen.
Boogieman
Rookie
Rookie
Inlägg: 72
Blev medlem: sön sep 09, 2007 16:39
Ort: Finspång

Artiklar och reportage

Inlägg av Boogieman »

Morsning!
Har föjt debatten i bakgrunden gällande både club Corvette och CM och skulle bara vilja lämna ett förslag till styrande folk i CM .

Vi har ju ett antal företag och leverantörer av delar och tillbehör samt verkstäder som vi (eller rättare sagt ni ) har fått att annonsera och på annat sätt engagera sig eller sina företag i klubben skulle det inte kunna finnas en sida i CM där dom mot en lägre kostnad än annonsering få "visa upp sig" och sina prylar naturligtvis med ett reportage bifogat.

Det finns ju säkert mycket dom vill framföra om sig och sitt.

Mvh Uffe
Boogieman Corvette -92 LT 1
VettePartsSweden
Corvettefantast
Corvettefantast
Inlägg: 134
Blev medlem: sön mar 09, 2008 10:57
Ort: Kolsva (Köping)

Re: Artiklar och reportage

Inlägg av VettePartsSweden »

Boogieman skrev:Morsning!
Har föjt debatten i bakgrunden gällande både club Corvette och CM och skulle bara vilja lämna ett förslag till styrande folk i CM .

Vi har ju ett antal företag och leverantörer av delar och tillbehör samt verkstäder som vi (eller rättare sagt ni ) har fått att annonsera och på annat sätt engagera sig eller sina företag i klubben skulle det inte kunna finnas en sida i CM där dom mot en lägre kostnad än annonsering få "visa upp sig" och sina prylar naturligtvis med ett reportage bifogat.

Det finns ju säkert mycket dom vill framföra om sig och sitt.

Mvh Uffe
En mycket bra idé! Vi som Corvette-företagare - nya hatten på - har ju väldigt mycket kontakter med Corvette-ägare och vet en hel del om vad som efterfrågas och var problemen sitter. Kanske skulle medlemmarna kunna rösta på alternativa reportage-rubriker, som efter omröstning delas ut till en lämplig leverantör.

Tanken slår mig snabbt med två rubrikförslag:

- Hur får jag ut mer av min Corvette (snackade ju lite om detta på senaste sommarmötet )?
- Hur servar jag Corvetten billigast - kan jag göra det själv?

Robert
Bild
Vette Parts Sweden - http://www.VetteParts.se
Ägare Sune och Robert Palmqvist - med 40 års erfarenhet av Corvette. Robert ägde en 1969 427 cab 1974-75 när han var med att starta Club Corvette Sweden 1974!
Kenneth D
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 5
Blev medlem: tor jan 08, 2009 14:18
Ort: Stockholm

Re: Artiklar och reportage

Inlägg av Kenneth D »

Hej på Er

Jag har absolut inga problem med att köra artiklar om Era produkter samt företaget som medlemmarna kan köpa det hos. Naturligtvis gäller det även service/it som riktar sig till någon av Corvette generationerna.

Det ända som gäller är att det skall vara av intresse för klubbmedlemarna där Er Corvette produkt/service står i centrum.

Redaktörn
Skriv svar