Frisk på sommarmötet

Prata om klubbens årliga sommarmöte, förslag och idéer till förbättring, förnyelse eller bara prata minnen.

Ska Frisk ändra sig och komma på sommarmötet

Omröstningen slutade fre jun 16, 2006 19:18

Ja självklart jag vill se honom burna igen
2
15%
Jepp vi hyr en husvagn som han kan ställa på utställningsområdet
3
23%
Nä jag vill ju inte bli frånåkt min bil är ju mycket sämmre
4
31%
Javisst ska han komma jag bjuder honom på en öl
4
31%
 
Antal röster: 13

Sandberg
Corvetteexpert
Corvetteexpert
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 15, 2004 18:09
Ort: Skärmarö

Frisk på sommarmötet

Inlägg av Sandberg »

Jaha då var det dax för en omröstning för att hjälpa Frisk att analysera sitt beslut gällande att inte deltaga på sommarmötet. :wink: :wink:
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 2708
Blev medlem: tis okt 21, 2003 16:53
Ort: Särö
Kontakt:

Inlägg av frisk »

looooooooooooooooooolllll
Sandberg
Corvetteexpert
Corvetteexpert
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 15, 2004 18:09
Ort: Skärmarö

Inlägg av Sandberg »

frisk skrev:looooooooooooooooooolllll
Ja jag sa ju de' undrar vem som erkänner att han blir frånåkt, kan det vara "Lars J" :wink: :wink:

Jag ska bjuda dig på riktigt god polsk öööööl...
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
COOLMACHINE
Corvetteexpert
Corvetteexpert
Inlägg: 762
Blev medlem: mån mar 13, 2006 13:05
Ort: Umeå

Inlägg av COOLMACHINE »

Kom igen nu Frisk. klart du ska komma, jag bjuder också på ööölll :P



Hälsningar


8)
Thumbs Up!
Pedal Down!

"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 2708
Blev medlem: tis okt 21, 2003 16:53
Ort: Särö
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Men jag har ju avbokat redan och bilen funkar ju inte än och jag har inte tagit ledigt och........
Sandberg
Corvetteexpert
Corvetteexpert
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 15, 2004 18:09
Ort: Skärmarö

Inlägg av Sandberg »

BildBildSvepskäl vill man så går detBildBild
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 2708
Blev medlem: tis okt 21, 2003 16:53
Ort: Särö
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Ok! Här kommer den igentliga anledningen =

Men först vill jag påpeka att jag ej i denna klubb har engagerat mig, jag har praktiskt taget ingen aning om hur det går till m.m.

Varför i hela världens namn lägger man en sommarträff, när man vet att det kommer komma minst 500pers, på ett ställe som inhyser knappt 200 och där närliggande hotell inte heller kan ge rum åt alla??? Att behöva åka 2000mil fram och tebaka varje morron eftermiddag och kväll är inget för mig, Då jag gärna tar en öl eller fler på kvällen. Att ställa bilen långt ifrån mig själv för att sen åka buss eller liknande gör att jag mår illa bara jag tänker på det. I Ronneby hamnade vi nästan längst bort ifrån huvudhotellet men det tog bara en kvart att gå så då hade vi överséende med det hela men vi gillade inte det ändå. Denna gång anmälde jag oss på morgonen på måndagen efter mötet. Va ju bommsäker på att hamna på huvudhotellet men ack nä.. Längst bort kom man och det e kanske ett jättefint hotell men att åka 1,5-2 mil efter varje lunch, middag, race etc. är inget jag gärna åker över hela sverige för. Sen KÄNNS det som om vissa klubbmedlemmar kan anmäla sig sista dagen och ändå hamna på rätt hotell.....

Men visst e det sköj på sommarmötet! :)
Kanske blir det ett bättre ställe nästa år....
Keller
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 318
Blev medlem: fre jun 03, 2005 19:27
Ort: Varberg

Inlägg av Keller »

tycker man kunde lägga det lite mer "centralt" i sverige, längst ner i högra hörnet känns ju lite avsides :roll:
Medlem nr 1909
c3 -75
Volvo V70 - 97
http://photobucket.com/albums/a165/jako ... _Corvette/
Sandberg
Corvetteexpert
Corvetteexpert
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 15, 2004 18:09
Ort: Skärmarö

Inlägg av Sandberg »

Yes jag tror jag har kommit på det,

Jag har en konspirationsteori, kollade upp Strand hotell och det är samma hotellkedja som Ronneby så det är kanske nån som har aktier i verksamheten :? :?

Men man får ju säga att Öland är väl den del av Sverige som ligger mest centralt i Europa iallafall, det kanske är ett försök att bli mer internationella :wink: :wink:


Men erbjudandet om öl står kvar om inte där så får det bli vid nått annat tillfälle :lol: :lol:
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 1019
Blev medlem: mån okt 27, 2003 9:04
Ort: Helsingborg

Inlägg av Lars J »

Sandberg skrev:
frisk skrev:looooooooooooooooooolllll
Ja jag sa ju de' undrar vem som erkänner att han blir frånåkt, kan det vara "Lars J" :wink: :wink:

Jag ska bjuda dig på riktigt god polsk öööööl...
Nä du, Frisk har en stående inbjudan om "först över bron" sedan i fjol, och han har fått tipset att hålla till höger! :twisted:

P.s Frisken jag är med och samlar in till husvagen om du och "tanten" kommer upp! Det måste väl vara kul att va efterfrågad? :roll: D.s
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 2708
Blev medlem: tis okt 21, 2003 16:53
Ort: Särö
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Lars J skrev:
Sandberg skrev: Ja jag sa ju de' undrar vem som erkänner att han blir frånåkt, kan det vara "Lars J" :wink: :wink:

Jag ska bjuda dig på riktigt god polsk öööööl...
Nä du, Frisk har en stående inbjudan om "först över bron" sedan i fjol, och han har fått tipset att hålla till höger! :twisted:

P.s Frisken jag är med och samlar in till husvagen om du och "tanten" kommer upp! Det måste väl vara kul att va efterfrågad? :roll: D.s
/Lars/

Jo hehe men först vill jag ju iaf få igång skiten.... :)
vett74
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 1595
Blev medlem: sön nov 16, 2003 19:28
Ort: Umeå
Kontakt:

Inlägg av vett74 »

Keller skrev:tycker man kunde lägga det lite mer "centralt" i sverige, längst ner i högra hörnet känns ju lite avsides :roll:
håller med fullständigt!
allting är ju nere i södra sverige blir ju lite långt å åka 200 mil tur å retur i en c3 med sidepipes å lite isolering i coupen :)
Skriv svar