Fy f-n, jag blir avundsjuk

Grattis till en frän motor!

Joo, det tror jag säkert det kommer att göra, men kurvorna var väl inte så värst, mest raka streck tycker jag, om du inte menar AFR;enTersan skrev:Med de kurvorna kan jag tänka mig att det känns rätt bra...PG-son skrev:Nuvarande uppsättning passar nog mumma för mitt bruk.![]()
Jag råkar vara lite svag för C3or, och när de sen är svarta och har en stoooor motor så...
Ursäkta, det var inte meníngen att göra nån avundsjuk, ellermagnum skrev:Hejs
Fy f-n, jag blir avundsjuk![]()
Grattis till en frän motor!
PG-son skrev:...men kurvorna var väl inte så värst, mest raka streck tycker jag, om du inte menar AFR;en''
'He he, va bra att du fick använda hjärnmusklerna lite, precis mitt syfteTersan skrev:PG-son skrev:...men kurvorna var väl inte så värst, mest raka streck tycker jag, om du inte menar AFR;en''
Nu fick jag tänka till lite... effektkurva eller effektstreck? Tror jag tycker kurva låter bättre, normalt är den ju inte så rak som du lyckats få till. Behöver du ens en växellåda?
Hej!Smuggler skrev:Grattis till de fina siffrorna på motorn PG!! Blir nog en upplevelse att köra i sommar för dig.
Tragiskt att det var sånt krångel med motorn fast den var byggd av "proffs" i usa... verkar vara en inte helt ovanlig företeelse detta med "välbyggda" motorer från usa.
Såg i din tråd att vi diskuterade skyddet mellan kylaren och motorn, jag har kört med mitt hela denna varma sommar och det fungerar perfekt!
Inget damm i motorrummet mer och inga tendenser till överhettning. Rekommenderas!
Mvh Daniel