F-n va snyggt det blir!

Det var inte illa menat att kritisera din målning av Stingray emblemen! Jag glömde att trycka dit en sån här;

Tack!Peter Anjou skrev:Hejsan !
Snyggt ! Det är väl kul att plocka ihop när det är så fint ?!![]()
Fint garage förresten !
Förstod det Magnum!magnum skrev:Hejs
F-n va snyggt det blir!![]()
Det var inte illa menat att kritisera din målning av Stingray emblemen! Jag glömde att trycka dit en sån här;![]()
Och dessutom stavade jättefel på ordet emblem
![]()
Kul att höra, tack!popnit skrev:Tycker också att det blir skit snyggt men mest avundsjuk är jag nog på ditt garage!
Ett sånt vill jag också ha! även bilen...
Mvh Mattias
Jag har svetsat in lambda-muttrar rakt ovanifrån på headerserna. Kul med nya avgas, vad blev det för modell?magnum skrev:Hejs
Nu har jag funderat liteHur gör du med din/dina lamdasonder, var placerar du den/dom i sidepipsen? Jag har faktiskt köpt sidepipes!
Klart nöjd med lacken, tanken är att så småningom vattenslipa och polera för att få bort lite oroligheter men inget som är akut. Skönt att se att underjobbet ser bra ut, där var jag lite orolig iom att jag slipat det mesta själv.sh454 skrev:Hej,
Snyggt och prydligt,är du nöjd med lacken?
Vad blev det för storlek och mått på fälgar och däck bak.
Jag har 16" TT2 runt om nu men funderar på att byta till 17" bak för att få lite större utbud på däck.
Stefan
Precis Jerka, i år har jag gett mig f-n på att hinna få klart till Maj-körningen och även Taxinge. Har tidigare varit beroende av andra och då brukar det skita sig. Men osvuret är som vanligt bäst, får se om det dyker upp några konstigheter i samband med lådbytet.Jerka skrev:Peter hade en väldigt fin bil förutoch nu blir den nog flera nivåer bättre ska bli kul o se resultatet live i sommar
Med den här farten är den startklar till Malmby 2:a maj
Det är mycket större utbud av däck i 18" än i 17"
/Jerka