
Hej Marcus heter ja, kommer från Sandviken trakterna, har en Millenium Yellow, manuell, targa, C5a tänkte ja skulle ta å slänga upp en projekt tråd här, å se om de är nån som tkr de är intressant å se va som händer med vetten under vintern. kommer även lägga upp lite på saker som ja gjort tidigare med bilen.
Kika gärna in på http://www.TeamDuja.se lr på vårt forum TeamDuja.Forum24.se
Lite info om bilen, kommer updateras vartefter de händer nått

INFO
Motor, växellåda och avgassystem:
Green Cotton öppet luftfilter
GM Preformance HotCam + Springs
BBK 80mm spjäll
Z06 Insug
XS-Power longtube headers
Corsa Power Pulse catback
B&M Ripper Shortshifter
MDS tändkablar
6-Väx Manuell
Chassi:
Z06 Metal end links
Bilstein dämpare
C6 Z51 krängare
Fälgar, däck och bromsar:
Hickock FullHouse 17x9'' 18x10'' - Michelin N1 slicks 24/61-17" - 27/68-18"
BBS LeMans 17x9" 18x10" - GoodYear Eagle F1 245/45-17" - 275/40-18"
Slitsade och hålborrade skivor Fram
Hålborrade skivor Bak
Interiör:
2x Sparco Evo stolar
MGW växelspaks knopp
Sparco 3" 4-Punktsbälten
Exteriör:
LeMans lysen
Z06 broms kylning bak
Hemma byggd huv
Breathless Preformance takscoop (Fungerande)
ACI frontläpp
Driftworks kolfibervinge
Black out kit på framblinkersen
Diod blinkers på sidorna
Bilen:

Som den såg ut 2010:

Julklapp till mej sj

XS-Power longtube headers 3" X-pipe och cat imitationer:

Exakt samma uppbyggnad som American Racing, fast till ett rimligt pris

bil stackarn "råka" bli kvarglömd ute: (Kan vara ja som va slö oxå)

Jaja, framgrävd iaf


Inne i värmen är den nu iaf:

Börjde med att riva bort power ducten, ska bytas till nått vettigare:

Bort med motor kåporna

Tändspolarna bortplockade:


Generatorn och annat skrot som va ivägen är borta:


Orginal grenrör borta:

Viss skillnad borde de bli


Allt för nu mer kommer snart
