Min bil, ett litet C3 projekt.

Här delar du med dig av ditt Projekt till andra. Tänk på att inte lägga in för stora bilder bara....
Ricky
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 2805
Blev medlem: lör jun 06, 2009 1:11
Ort: Stockholm

Re: Min bil, ett litet C3 projekt.

Inlägg av Ricky »

Pløtsligt har bilder førsvunnit från min tråd och jag får inte något svar från mina frågor om varfør..

Jag tycker det ær førbaskat tråkigt att klubben sitter fast med en sådan idiotisk løsning dær forumet ægs och styrs av en privatperson som saknar ALLT intresse før att driva forumet i klubbens och medlemmarnas intresse.

Av den anledningen har min tråd stått stilla och kommer också så att gøra tills en hållbar løsning kommit till stånd.

En løsning dær klubben driver forumet i egen regi och tillsammans med medlemmarna utan gømda agendor.

Mitt førslag till styrelsen (om nu någon i styrelsen ens læser detta) ær att helt enkelt bara skrota det existerande forumet med allt innehåll som nu ægs av Tommy Ledberg.

I stællet bør man ta tjuren vid hornen och starta på helt på ny kula med blanka ark och involvera flera moderatorer som faktiskt ær inloggade dagligen som kan styra upp trådar och flytta felaktigt skapade trådar osv før att forumet ska bli bra.

Det var min enkla mening.
//Ricky.
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies Bild
2012 - KM Oldies Bild
2013 - KM Oldies Bild
2014 - KM Oldies Bild
Peter Anjou
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 1209
Blev medlem: sön jan 25, 2009 0:49

Re: Min bil, ett litet C3 projekt.

Inlägg av Peter Anjou »

Hejsan !

Bra skrivet, Ricky ! Jag håller helt med ! ( Det är säkert flera som tycker lika !! )

Jag fattar inte heller varför bilder ska försvinna i gamla inlägg, man vill ju ofta
gå tillbaka och kolla, nu går ju inte det ! :cry:
Kjell.Magnusson
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 3117
Blev medlem: fre sep 17, 2010 8:26
Ort: Trekanten

Re: Min bil, ett litet C3 projekt.

Inlägg av Kjell.Magnusson »

Hejs

Oj, jag visste inte att forumet ägs av en privatperson :shock: Undrar varför det blev så?
Jag tycker också det är trist att bilder försvinner då jag ofta kollar gamla trådar i jakt på tips.
Din ide med att starta om med ett nytt forum är bra och ska ägas av CCS!

Jag är med dej Ricky!
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
Skriv svar