Holley Sniper EFI

Tekniska frågor och svar om Corvetter 1968-1982
Användarvisningsbild
hasseh
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: Holley Sniper EFI

Inläggav hasseh » tis sep 11, 2018 14:56

Tack för det svaret clwi.
Det mesta med Snipern är fortfarande lite av ett mysterium för mig men man lär sig väl efter hand antar jag.
"Att ge pengar och makt till politiker är som att ge whiskey och bilnycklar till tonårsgrabbar."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."

Användarvisningsbild
hasseh
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: Holley Sniper EFI

Inläggav hasseh » ons sep 26, 2018 16:52

Forumet är inte direkt ett under av aktivitet men jag försöker då och då få lite fart på det.

Har nu kört dryga 50 mil med Snipern och det känns bara bättre och bättre.
Har inte hunnit grotta ner mig i alla inställningar men det får väl bli ett vinterprojekt.

Hörde det ryktas om att Stefan Brillko Gustavsson hade funderingar på en kurs om Sniper.
Det låter i mina öron som en strålande idé. Om detta stämmer kan man misstänka att det kommer att ske i Stockholmstrakten.

Då bli genast min fundering om det inte skulle kunna gå att få till det även för oss som bor väster om Great Lake Wettern.
Har inte pratat med Stefan om detta men ville lyssna av här om intresse finns.
"Att ge pengar och makt till politiker är som att ge whiskey och bilnycklar till tonårsgrabbar."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."

Återgå till "Corvette C3"