Ölands mötet

Prata om klubbens årliga sommarmöte, förslag och idéer till förbättring, förnyelse eller bara prata minnen.
velasoraptor
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 513
Blev medlem: lör okt 27, 2007 9:02
Ort: STOCKHOLM

Ölands mötet

Inlägg av velasoraptor »

Det var ett bra sommarmöte tycker jag. Man får tacka alla inblandade som ordnat mötet samt alla sponsorer.Mina kompisar sedan 15 år Per o Tomas Blomkvist (bilskräddarna)gjorde ett mycket bra jobb med visning av sina konstverk samt deras avslutning med fika i fabriken.Det kom runt 170 bilar till deras fika.GM chefen kom till och med. Det är ju lite tungt.Bilarna från Team Insane med R-tune är ju imponerande.Speciellt att Anders och c/o kört dessa 3 monster ner till Öland var ju jäkligt häftigt.Tyvärr fick vi lämmna Blomkvists hejdå fika tidigt p.g.a att en del jag åkte med ville hem.Vädret kan ju ingen rå på tyvärr.Det var ett jäkla oväder på vägen hem mot Stockholm.Fram till Norrköping var det bra men sedan öppnade himmlen sig ganska så rejält. Det gick dock rätt bra att gasa i alla fall.Jag kände att bilen gick kanon bra på vägen trotts allt vatten.Så det gick riktigt fort mot slutet ha ha.Alla jag åkte med innan jag stack ca 12mil från Stockholm kom hem utan missöden.Vi får hoppas på bättre väder nästa år. Kenta C5 Z06 2004