Låna en C5 i Jönköping för utrymmeskoll

Här kan du efterlysa t.ex. saker och personer mm. Dvs. sådant som inte passar in under Tekniska frågor eller Annonsblocket.
c5wheelie
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 47
Blev medlem: sön sep 16, 2012 17:54
Ort: Jönköping

Låna en C5 i Jönköping för utrymmeskoll

Inlägg av c5wheelie »

Hej,
är på gång att skaffa en C5:a som jag tänkt handikappanpassa så jag skulle kunna köra den. Men det kommer krävas ett annat styrsystem än orginal. Det jag behöver göra innan inköp är att undersöka utrymmet under huven och kika under bilen för att konstatera om det är möjligt. Även kontrollera om rullstolen får plats i bagaget.

Vore väldigt snällt om man kunde få låna en C5:a i nån timme och titta på den. Kommer behöva hissa upp den i billyft för kontroll under och omkring motorn. De som ska hjälpa mig med ombyggnationen håller till i Taberg (dryg mil söder om Jönköping).

Du kan samtidigt göra en liten egen höstservice samtidigt som vi tittar på bilen. Vi kommer BARA kika på bilen, inte modda om din något...!!

Mycket tacksam för svar! Eller vet du någonstans man kan låna en för att kolla utrymmet.
/Jonas
070-281 38 65
c5wheelie
Nykomling
Nykomling
Inlägg: 47
Blev medlem: sön sep 16, 2012 17:54
Ort: Jönköping

Re: Låna en C5 i Jönköping för utrymmeskoll

Inlägg av c5wheelie »

Inte någon som vet någon som känner någon som har en bortglömd någon vars ev partner har en c5:a man kanske kan hyra för en timme? :)
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 1108
Blev medlem: lör jun 25, 2011 13:46
Ort: En stad i Sverige

Re: Låna en C5 i Jönköping för utrymmeskoll

Inlägg av Hejdarn »

Sorry, känner inga C5or. 8)
Mvh
Thomas
Skriv svar