Power Meets vara eller inte vara!

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 673
Blev medlem: sön jul 12, 2009 8:17
Ort: Eskilstuna

Power Meets vara eller inte vara!

Inlägg av Vettemannen »

Enligt Kjelle Power så kommer PBM att avslutas för hans del. Rånet var nog droppen. Sen så är han ju 66 år och åldern tar ut sin rätt men han har ju brunnit för detta genom åren. Västerås kommun vill under inga omständigheter vara utan PBM p.g.a alla välbehövliga intäkter (54 miljoner) som eventet ger. Vad tycker ni om detta? Själv så kommer jag i alla fall att sakna PBM väldigt mycket!

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Kjell.Magnusson
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 3117
Blev medlem: fre sep 17, 2010 8:26
Ort: Trekanten

Re: Power Meets vara eller inte vara!

Inlägg av Kjell.Magnusson »

Hejs

Vi får väl se vad som händer när Kjelle P har kommit till ro igen, han är nog lite för på just nu..
När han kommer till klarhet hur mycket stålar han drar in på detta och hur kul han tycket det är så blir det nog ett annat ljud i skällan!
Tror och hoppas jag..
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 673
Blev medlem: sön jul 12, 2009 8:17
Ort: Eskilstuna

Re: Power Meets vara eller inte vara!

Inlägg av Vettemannen »

Hoppas du har rätt. Vi får låta det sjunka in lite.

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Leif Eriksson
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 199
Blev medlem: mån okt 06, 2008 18:45
Ort: Mjölby

Re: Power Meets vara eller inte vara!

Inlägg av Leif Eriksson »

Hej.

Här finns att läsa.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastma ... r-big-meet

// Leif.
-92:a Coupé Automat. Som jag gillar att "dumåka" med om jag inte har nå´t riktigt mål.......
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 673
Blev medlem: sön jul 12, 2009 8:17
Ort: Eskilstuna

Re: Power Meets vara eller inte vara!

Inlägg av Vettemannen »

Läste detta på aftonbladet idag:


Det såg ut att vara över för den klassiska bilträffen Power Big Meet i Västerås efter rånet förra fredagen.
Arrangören och grundaren Kjell Gustavsson, som ordnat träffen i 39 år, deklarerade att han inte kommer att ordna fler bilträffar i Västerås, rånet blev droppen.
Nu verkar den ändå kunna räddas. Entreprenören Klas Brink i Västerås säger att han kommer att ta över Power Big Meet, uppger SVT Västmanland.
Brink har arbetat i 15 år vid sidan av Kjell Gustavsson med bilfesten, och säger att det är en viktig tillställning.
– Jag tycker att Power Meet är en väldigt viktig del av det som händer i Västerås. Staden är känd för bilevenemanget som har funnits i över 30 år. Det är synd att Kjell vill lägga ner evenemanget och jag vill jobba för att evenemanget ska leva vidare, säger Klas Brink till SVT.
Klas Brink har varit i kontakt med Gustavsson som äger varumärket Power Big Meet, men ännu inte fått något besked om han får ta över namnet.



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23166737.ab

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Skriv svar