Bytt bil!

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Lennart.Larsson
Rookie
Rookie
Inlägg: 76
Blev medlem: fre nov 05, 2010 14:43

Bytt bil!

Inlägg av Lennart.Larsson »

HEJ någon! Var någonstans skall man gå in och ändra uppgifter om man har bytt bil eller adress. samt önskar en ny vagnsskylt.
Lennart (654)
Peter Anjou
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Inlägg: 1209
Blev medlem: sön jan 25, 2009 0:49

Re: Bytt bil!

Inlägg av Peter Anjou »

Hejsan !

Jag tror nog att du ska kontakta Detlef Andersson, detlef.andersson@clubcorvette.se

Han är webmaster och sköter även om medlemsregistret !
Användarens profilbild
Vettefan
Corvettefantast
Corvettefantast
Inlägg: 132
Blev medlem: sön aug 03, 2014 18:41
Ort: Täby

Re: Bytt bil!

Inlägg av Vettefan »

AVANTI skrev:HEJ någon! Var någonstans skall man gå in och ändra uppgifter om man har bytt bil eller adress. samt önskar en ny vagnsskylt.
Lennart (654)
Logga på hemsidan, välj din profil sedan fliken bilar, klicka på pennan där ditt gamla reg nummer finns, nu kan du ändra uppgifterna.
CCS# 4248
Corvette C6 2008 Crystal Red, såld
Corvette C7 Z06 2016 Fusion Gray
Tomten
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Inlägg: 292
Blev medlem: lör okt 18, 2003 23:08
Ort: Stockholm

Re: Bytt bil!

Inlägg av Tomten »

Hej Lennart,

Du loggar in på vår hemsida, klickar på ditt namn, klickar på "min profil", i överkant på den sidan klickar du på "bilar" och sedan är det bara att fylla i dina nya uppgifter och eventuellt ta bort dom gamla.

Hur det funkar med vagnsskylt vet jag inte, men det är säkert Britt som sköter det, precis som allting annat :D

Vad vart det för bil?

/Tomten
Torch Red
Corvettefantast
Corvettefantast
Inlägg: 136
Blev medlem: lör sep 07, 2013 17:35
Ort: Sollentuna

Re: Bytt bil!

Inlägg av Torch Red »

Angående vagnsskylt så är det på gång med en ny rutin. Det kommer att bli möjligt att själv skriva ut en vagnsskylt med de uppgifter man lagt in om bilen. Då kan man kolla om den ser OK ut. Sen kan man plasta in den och använda eller beställa en proffsigt utskriven. När detta blir möjligt har jag ingen koll på men nån gång i år i alla fall.
Skriv svar